Виробниче навчання 20.03.2020

Доброго дня!!!

     Дякую за роботи, які ви мені надіслали на пошту... Я все перевірила і результати вашої роботи скину вам в групу у вайбері. Усі молодці!!!
   Розпочинаемо вивчення наступної теми  "Обслуговування відвідувачів"
    Ця тема розрахована на 12 годин. І перша частина, яку ми розглянемо сьогодні це організація робочого місця офіціанта та охорона праці під час обслуговування відвідувачів. Зустріч відвідувачів, прийом та оформленння замовлення, техніка роботи офіціанта з тацею під час обслуговування відвідувачів.
   Зараз я вам пропоную зайти за посиланням на мій Методичний посібник профіля компетентностей для офіціанта та бармена, де вам необхідно буде ознайомитися з наступною інформацією:
       1.Професійний етикет (стор. 10-12)
       2.Охорона праці та особиста гігієна офіціанта (стор. 13-14)
       3.Зустріч і розміщення гостей (стор.129-140)

 Додаю до вашої уваги відео-матеріал за посиланням:

Як правильно зустрічати гостей!!!


Правила роботи офіціанта з тацею


Домашнє завдання: 

Відпрацювати навички роботи офіціанта з тацею та зняти на камеру телефона і відправити мені на пошту cvet04ek8117@gmail.com 


Коментарі

Популярні публікації